Neslavný konec letošní sezóny, bo jsem se podruhé narodil.

14.09.2023 11:05

To, že voda kompletně poničila letošní úrodu jsem se již zmiňoval. Já však dopadl o mnoho hůže. V sobotu tomu bude tři týdny, co jsem se na kole vracel ze zahrady. Odbočující osobní automobil mi nedal přednost a sestřelil mne z kola. V úterý jsem se vrátil ze špitálu s fungl novým kyčelním kloubem, a nyní mne čekají minimálně tři měsíce imobility a cvičení na obnovu svalstva operované nohy. Na to, že mne trefil přímo "na komoru", jsem dopadl relativně ještě dobře. Na nohy mne postavili již druhý den po operaci a cvičením se postižená noha rychle uzdravuje. Bez berlí však neudělám ani krok, zatížení na nohu se zatím musím vyvarovat, (max na 30%), v autě nemohu jet ani jako spolujezdec, přeprava je povolena pouze v leže.

Vše padlo na manželku a potomstvo, veškeré "technické" zahradní náležitosti se odkládají na příští rok. Vyhlídky jsou povzbuzující, pokud nic nezanedbám, tak krom vysokohorské turistiky bych měl dát vše běžné, krom plavání na "žabáka", které se nedoporučuje. Součástí léčby je i téměř měsíc pobytu v lázních, který bych chtěl absolvovat co nejdříve.

Jsem dva měsíce v důchodu a takové užívání jsem si nepředstavoval. Po ukončení pracovního procesu jsem shodil krásných pět kilo, a dalších pět jsem měl v plánu. Nyní bude trend nejspíše opačný, bohužel.

 

Všem příznivcům stránek a zahrady přeji pevné zdraví a bohatou úrodu.

 

Mirek